Jurnalul unei fete blonde sau

Cuvinte goale.

luni, 24 mai 2010

Ce poti face??


Da..E luni..E 24 mai..Si afara e o vreme de tot cacatu'...
Înainte sa plece la servici mama s'a gandit sa'mi spună a miia oară sa'mi fac temele de parcă eu nu ştiam ce am de făcut..Le'am făcut si p'alea da'le-n masa...Si apoi am intrat pe mess...Nimic interesant...Am intrat pe oW..Am făcut ce aveam de făcut p'acolo vreo 4 flow-uri..level..si am ieşit...Pe mess era Steff am intrebat-o ce face si a zis ca pleaca-n Bran la film 5d..Am mai vorbit cu vreo 5 persoane cacaturi..Am intrebat-o pe Sabii ce face..Se făcea gata sa plece în Braşov sa'si cumpere strampi..M'a întrebat dacă vreau sa merg cu ea...Da' de unde bani??...
Primesc un buzz...Sisaaa'mea  bagă în seama si  întreabă ce fac..După conversatia noastră plictisitoare, banală si monotonă îmi dowladez(nu'mi pasa dacă n'am scris corect) un joc..
Vine tata..Îmi zice ca vrea la calculator..Îi fac loc..Mă duc la Cata la var'miu..Ăla e cu Florian si se joacă NFS nu ştiu care...La un moment dat se hotarasc sa dea jos de pe torent altu'...Am plecat..
M'am dus la matusimea...Si am lalait-o pana nu am mai putut...M'am întors acasă...Tata era încă la calculator...Am aprins televizoru' pe Disney..Era aia cu Selena Gomez..Magicienii nu ştiu care...M'am uitat...Tata a zis ca nu mai are treaba..Asa ca am ajuns eu la calculator..
Am intrat din nou pe mess...Acelaşi nimic de făcut...La statusu' lu' Emy era haifaivu' ei..Am dat click...Am intrat..Albumul era privat..Vroiam sa vad pozele din excursia de săptămana trecuta....Ghinion..La prieteni era Amanda...Am dat click acolo...I'am citit "about me"-ul chiar dacă îl mai citisem de o groaza de ori..,,Pozele..aceleasi poze pe care le'am mai văzut..Atunci mi'a picat fisa...Amanda e in Cipru...Nu am mai vazut-o de...Joi cred...Mi'era dor de ea....
Si a inceput sa ploua..Cu galeata...Si ploua si ploua...Careva in lista avea la status" Afara e taifun! vine Apocalipsa"...I'am spus ca nu vine...Dar n'a zis nimic...Si acum scriu..Pe blogu' asta jegos...Pe care l'am facut...parca cu mii de ani in urma...Si acum nu mai stiu ce sa scriu...Aaa ba da..Sfarsitul...
Asta a fost o zi din viata mea...Interesant nu??Totusi trebuie sa'i multumesc lui Dumnezeu ca asta a fost o intamplare..Si ca de obicei viata mea nu e asa...
Sfarsit
PS:e pe bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu