Jurnalul unei fete blonde sau

Cuvinte goale.

luni, 23 august 2010

Dor?!


Stand..Pur si simplu stand ascultand melodia de la Metallica ; un dor imi revine in cap… aproape m’am auzit urland in propria imaginatie “Vreau sa citesc”…Nu mi s’a mai intamplat asta..Obisnuiesc sa citesc dar de aproape o luna jumatate nu am mai pus man ape o carte s’o incep si s’o termin..Sa intru in lumea ei sis a traiesc acolo…Sa prind nastere odata cu personajele si sa nu mai ma pot dezlipi de ea…
Imi e dor….Am o lista de 17 carti pe  care vreau neaparat sa le citesc..Dar am sanse minime pentru ca nu stiu unde sa le gasesc..Am uitat sa precizez : nu’mi place sa’mi cumpar carti…Nu stiu de ce dar prefer sa imprumut de la prieteni sau de la biblioteca…
Si acum imi curg in minte intrebari  “De ce dracu’ nut e duci tu pana la biblioteca si’ti iei fain-frumos o carte ca poate ai norocul si gasesti ce vrei”..Lene…Un obstacol oribil…
Daca cumva ai vreo carte care merita citita si vrei sa mi’o imprumuti vezi ca exist ape acolo pe undeva un ID…Contacteaza’ma..

Mult’am Anna  Ciusss!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu