Jurnalul unei fete blonde sau

Cuvinte goale.

luni, 30 august 2010

Eu ma simt ca o telecomanda!

       Eu ma simt ca o telecomanda.O telecomanda o folosesti chiar daca iti place sau nu...Ca sa ajugi la ce program vrei..Pe acea telecomanda o suporti numa' de dragu televizorului ca acel televizor nu suporta alta telecomanda..Deci telecomanda e o vaca pe care nu o suporti ca'i prea proasta o agreezi asa de dragu televizorului pentru ca pe el il iubesti.si ti enorm la el.
       Si cand ai ajuns la programul pe care l'ai vrut nu mai folosesti telecomanda.Te doare'n pula de ea..Si gata. Iar apoi cand pe acel program sunt numa' cacaturi si te plictisesti de el  folosesti din nou telecomanda.Dar numa' ca sa ajungi la alt program..Dar niciodata nu vei tine la telecomanda cum ti la televizor...De aia eu tin mai mult la o telecomanda.
Iar in momentul asta ma simt ca si cand televizorul ar fi stricat si dus departe la reparatii si pastrez telecomanda numa' in amintirea televizorului. 
Te’ai gandit vreodata cum ar fi sa te simti ca o telecomanda??Nici eu pana acum!

Mult’am! Annaaa!!! Cius!

 Missin’ you!Te iubesc!

    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu