Jurnalul unei fete blonde sau

Cuvinte goale.

duminică, 11 aprilie 2010

Despre mine




Saluuut!!!
Sunt Ana si sunt din Brasov...Cel mai frumos oras din Romania [il iubesc]
Am 14 ani..Sunt destul de mica..Sunt in a7a A..Cea mai superba clasa...
Unii spun despre mine ca sunt incurabila.Alti spun ca sunt prietenoasa...Dar eu spun ca sunt incapatanata si prietenoasa..intelegatoare...si..cred ca uneori cam proasta...[In sensul ala de nebuna si nu cu toata tiglele pe casa :D]
Asa..sa vedem..Imi place ciocolata si vara pentru ca avem muuulta vacanta si vara oamenii se schimba (Asta e teoria mea).Implicit imi place soarele si in acelasi timp ploaia calda de vara.Imi place muzica..
Imi plac culorile...Imi place albatru..In special turcoazul. inchis..Imi place clasa mea..Imi place brasovul si inca o multime de alte lucruri..Aaaa imi mai plac cainii si acadelele
Acum lucrurile care nu imi plac.....Nu imi plac oile.[in special mioarele] pot spune ca le urasc......Nu imi plac piticii de gradina..[unii poate chiar stiu despre ce vorbesc]..Nu imi place noroiul..Nu imi place nici frigul si muulte alte lucruri care nu imi plac si care poate nu va intereseaza..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu