Jurnalul unei fete blonde sau

Cuvinte goale.

duminică, 11 aprilie 2010

Eu si Mimiii:X


Am revenit...
Mai intai o sa va spun cine este Mimii:x
Mimii:x Este o persoana mult prea importanta in viata mea..pe care o iubesc enorm ..careia ii multumesc ca exista si ca imi este alaturi...Care ma suporta in orice situatie..Defapt o cheama Georgiana si e "Maaaiii laaaav'u "meu si "Sisaaaa"mea..Este persoana careia ii poti spune orice..Si pe care te poti baza..[Cel putin asta fac eu..]
E acea persoana pe care o poti suna la 12 noaptea ca ti'a murit pisica sau mai stiu eu ce si care te va asculta cu siguranta...
Este omul cu care fac majoritatea lucrurilor nebunesti din viata mea..Cu ea formez AVR..Si cu ea vizitez MNPG...Impreuna suntem 2 vaci made de "Colo sus din varfu' muntelui" Impreuna facem misto de Mioaree si de Piticii de gradina...de profesori...pitipoance..cocalari ..simpli oameni de pe strada si orice ni se pare noua amuzant
Am o multime de amintiri cu ea sau legate de ea..Pe care sunt sigura ca nu o sa le uit niciodata ...E o parte din viata mea...Si cred ca daca nu ar fi..As avea o viata seaca..Dar asa...Viata e mai colorata..Si ii multumesc ca exista si ca e alaturi ne mine..Si ca ma ajuta [adica ne ajutam reciproc] sa fiu o vaca adevarata...
O sa pun 2 dintr-e pozele cu porcarii pe care le facem impreuna...
l
Probabil voua vi se vor parea banale pozele...Dar pentru noi reprezinta multe amintiri...Pe care eu nu le voi uita prea curand
Te iubesc:X

Un comentariu:

  1. fufelor >:D< de knd ai uh blog anoo :| sh nu inviti sa-ti dau un comm ?!
    ---.---
    nvm xDD
    superb tot ce ai scris despre Mimii [sa nu ii dezvalui identitatea >:)]:))
    si mi se face poftaaa de la acadele :]

    RăspundețiȘtergere