Jurnalul unei fete blonde sau

Cuvinte goale.

luni, 19 aprilie 2010

Sabiii



Cata lume..Dar totusi o singura persoana...
Da..Ea e Sabiii..O persoana mult prea importanta pentru mine...Pe care o iubesc din tot sufletul meu...
Care e tot timpul langa mine..Care ma suporta...Si care ma sustine..
Si despre care nu stiu ce sa spun..
Pai sa ma gandesc...E prea importanta....E o prietena adevarata...Si care ma asculta cand nu trebuie sa o faca..Pentru ca am niste idei crete cu care ii imbolnavesc creerii...si mentalitatea...
Ea e persoana de care am nevoie..Sa ma asculte...Sa ma ajute..Si pe care [o mai spun odata] o iubesc enorm..
E persoana cu care era sa ma cert de 2 ori dar nu am putut....Pentru ca nu cred ca mi'as putea imagina viata fara prietenia ei..Fara ea..!!Cred ca e persoana perfecta..Nu nu e..Nu e bine sa fi perfect si nici diferit..E o persoana normala...
Am si o pozaaaa >:D<
[Ei nu ii place poza..Dar eu o ador:x]
Te iubesc FEMEIEEE:x >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu