Jurnalul unei fete blonde sau

Cuvinte goale.

marți, 7 septembrie 2010

Iartă 'mă!

Intri pe usa si ma vezi.Te uiti de 3ori la mine uimita.Imi vezi ochi injectati.Incerc sa’ti zambesc dar nu’mi iese.Un val de lacrimi ma uda..Vi langa mine si ma intrebi “cum te simti” dau din cap.Nu sunt capabila sa’ti zic nimic. Iti trantesti geanta pe care sti ca o ador in fata mea sit e uiti din nou la mine. Pe fata ti se citeste uimirea..Nu te asteptai sa ma gasesti asa.
Te dezbraci.Esti imbracata in bluza ta superba.Verde.Sti ca’mi place nu? Te mai uiti de cateva ori la mine.Scurt..Asteptand sa’ti zic ceva..Sti ca sunt suparata pe tine.Dar totusi astepti.. Te duci jos.Te simti ca la tine acasa..Imi faci o cafea dulce si extreme de tare si vi cu a ta in mana..Iti iei geanta in mana si cotrobai.Cauti. Cauti. Iti scoti pachetul de tigari din geanta si iti scoti una.O aprinzi.Mie nu’mi oferi.Sti ca nu’mi place sa fumeze cineva la mine in camera..Doar eu. Te uiti la mine cum inca plang si imi zambesti.Astpti za’ti zambesc si eu dar nu o fac.Iti fac semn catre scrumiera de pe covor.Te uiti atent la unghiile mele lungi,neobisnuit de lungi [erai obsnuita cu unghiile mele roase] si rosii, izbitor de rosi.
Iei scrumiera si iti stingi tigara. De pe canapea  te asezi langa mine.Pe covorul mov,nici p’asta nu’l stiai. Eu stateam turceste si tu in genunchi in fata mea. Imi zambesti din nou dar cu un aer matur de “ stiu ce simti” apoi te intorci.Iei o ura de cafea…Am avut impresia ca ai baut toata cana. Ma ridic brusc..Te holbezi din nou la mine. Erai clar socata de cum eram imbrcata..Aveam tricoul meu cu sloganul tau in viata pe mine si pantalonii mei cu genunchi si in picioare papucii cu rate..Te mai uiti inca o data si ma analizezi..Scoti un sec “te’ai schimbat” si ma tintesti cu privirea…
Iti raspund la fel de sec un “da” priumul cuvant scos de mine in jumatate de ora…Esti din nou uimita.Stiu.Vocea mea. Te ridici si tu..Ma imbratisezi si un val de parfum extreme de dulce imi ivadeaza plamanii…Te resping scurt..Esti socata.Nu sti cum sa reactionezi.Ma duc pana la baie si te las  singura in camera mea..O stiai mult prea bine.
Cand ma intorc erai langa geam cotrabaindu’mi printer lucrurile de pe pervaz unde stiai clar ce gasesti.Te tintesc cu privirea iar tu imi intorci o privire nevinovata.Aveai in mana colierul si cerceii mei..La care sti ca tin atat de mult pentru ca sunt de la tine.Iti scapa din mana.Cand m’ai privit in ochi erai iar uimita…Nu mai imi vedeai ochii prin lentilele de stica..Dar acum ochi mei erau albastru-marin si nu  caprui cum ii stiai..Nu bagi in seama.Vi langa mine si ma imbratisezi din nou si’mi zici “Iarta’ma”
Stiai ca asta asteptam dar n’ai zis’o din prima.Te strang in brate si iti soptesc usor la ureche “Erai de mult ierta’ta” apoi te desprinzi usor si’mi zambesti a nu stiu ca’ta ora..Dar ceva e diferit.Iti raspund sincer la zambet sit e iau iar in brate,,
Dupa 6 ore amandoua aveam ochii injectati de la plans si cel butin 4 cafele baute.Iar in camera fumul era atat de dens.Langa noi erau o scrumiera plina de scrum si chistoace iar in partea cealalta 5 pachete goale de tigari.Langa ele 2 telefoane inchise si un billet.”Iarta’ma”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu