Jurnalul unei fete blonde sau

Cuvinte goale.

vineri, 3 septembrie 2010

O simt!

O simt!..E toamna…E frig… E greu.. Incepe scoala…Si ce?!..Poate chiar vreau sa inceapa scoala…Nu vreau sa inceapa pentru ore..D’ale nai’bii…De’abea astept sa merg la scoala si in fiecare zi sa vad aceleasi fete..Dar nicioadata sa nu ma plictisesc…Partea cacata e aia ca am ore de dimineata.Dupa 3 ani de trezit la 9 si de durut in cur va fi un an de trezit la 7 fara un pic…Am auzit spunandumi’se “Bucurate.E lejer. Decat la 4 jumate”…Nu nu e lejer..E greu….
 Despre vara?!..A fost cea mai faina vara din viata mea…A fost de’a dreptu’ minunata…In vara asta au fost de toate…Mi’am petrecut vara cu cele mai minunae persoane…..A fost minunat!! Adaug si expiratul “Va iubesc!!” E din suflet asa ca poate va conta..

Si sa nu uit..Trebuie sa’ti multumesc ca m’ai suportat o saptamana si ca inca ma mai suporti..Multumesc!
Cius! Anaaa!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu