Jurnalul unei fete blonde sau

Cuvinte goale.

joi, 29 iulie 2010

Cacat! E greu!

Nu am crezut ca e asa de greu…[Ce?? Ce e greu??]
Pai azi m’am apucat sa învăţ sa cant la chitara..Cursuri luate de pe net…E greu..Nu am crezut ca va fi asa de greu…Cel mai dificil poate e sa intelegi…Sa nu ai pe nimeni care sa te corecteze…Nimeni care sa’ti spună “Nu’i bine asa!Tine degetul mai încolo!!”...Si mai am si o chitara “dificila”[prefer sa îi spun asa]….Corzi de metal..Si doaree…Te dor buricele degetelor…Si trebuie sa retii acorduri..Asemanatoare dar totuşi diferite…Si trebuie sa apeşi cat mai tare pe corzile alea ca sa iasă un sunet bun…Nu vibratii….
Dificil..Foarte dificil..Dar tot ce’ti  trebuie e răbdare si vointa…Muuultaa….Multă voinţă pentru ca doare…Si multă răbdare pentru ca nu iese din prima…

P.S. Dacă şti cumva sa canti la chitara…Si vrei sa mă ajuţi..Vezi ca am id p’acolo…

 Mult’am..Anna

Un comentariu: