Jurnalul unei fete blonde sau

Cuvinte goale.

joi, 8 iulie 2010

De ce ai nevoie acum??

       Eu..Acum..2 cuvinte care fac multe pentru mine..Sunt egoista…Asa ca tot timpul voi gandi pentru mine..Si imi place sa am totul acum…Pentru ca alta’i satisfactia…
Eu am nevoie sa plec…As prefera 2 locuri diferite..Dar care inseamna mult…MARE si MUNTE
Am nevoie de liniste defapt..Si cred ca voi gasi asta..
Vreau la mare pentru ca…Nu stiu…Pentru ca am nevoie de valuri..De nisip..De pescarusi…Nu vrea la mare in Grecia Italia sau mai stiu eu unde..Vreau la Marea Negra..Undeva in pustietate..Undeva unde nu rasuna muzica pe plaja si e plin de lume cat se poate de galacioasa si NESIMTITA…Ca mai nou prin nesimtire castigi multe…Nu…M’ar ajuta mai mult o zona gen Portita..Sau in Delta…Locuri minunate care inca nu sunt poluate…
Vreau la munte deoarece am visat si continui sa visez sa ajung acolo sus..Cat mai sus…Unde nu aud nimic..Decat vantul care ma linisteste intr’un fel…Undeva pe munte…Cat mai sus…Cat mai liniste…Undeva unde??Visez la Piatra Craiului…Visez la Curmatura pentru ca acolo si’a petrecut tata toate vacantele…Cred ca ar insemna mult pentru mine…
Poate te intrebi “Ce’i  trebuie si lu’ asta munte sau mare sau mai ales liniste?”…Pai am nevoie  de liniste pentru a’mi pune o ordine cat de cat in ganduri…Pentru a ma linisti cred…Pentru a scapa de plictiseala…Si pentru a simti ceva…
Dar pana atunci am nevoie de soare…De cateva zile calduroase…Caniculare as putea zice..In care sa uit de vremea care e acum…De racoarea de care nu scap…

                                                             Mersi >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu