Jurnalul unei fete blonde sau

Cuvinte goale.

vineri, 23 iulie 2010

O melodie si o zi...Sec...Stiu:)


Wildboyz ft. Ameerah - The Sound Of Missing You

Prima vedere..Ce’a mai de cacat melodie…Insa dupa o zi in care o ai in cap incepe sa’ti place…Nu stiu cine e tipa sau ala sau in fine..Habar n’am cine’s aia care o canta..Dar melodia incepe sa’mi placa…Nu’i rea…Dar nu’i stilul meu si ce ma uimeste e ca intr’un final nu mai pot s’o scot din cap…E aiurea..
 Am uitat….Azi a fost o zi ciudata..Adica ieri a fost o zi ciudata..De cacat…Pana pe la vreo 6 cand a castigat Andy Schleck a castigat [bine nu a castigat..a fost lasat sa castige da’ nu se mai pune] si apoi am iesit pe afara…In fine..Nu cred ca’ti pasa…Apropo..M’am gandit sa fac o postare despre “Le Tour de France” pentru ca merita …Si despre ciclism…
                         See you soon!!  Mult’am!!!  Anna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu