Jurnalul unei fete blonde sau

Cuvinte goale.

marți, 15 iunie 2010

Another day

Discriminare!!!Ce altceva??
    Azi am fost la cumparaturi..Am plecat de acasă cu gandul de a’mi cumpara o pereche de ochelari de soare în stilul celor de la Rayban, o pereche de pantaloni lungi de vară turcoaz si un tricou..Am plecat fain’frumos d’acasa si am ajuns în Brintex (fiindcă e magazinul cu orice). Am intrat p’acolo..Am făcut cel puţin 4 ture n căutarea pantalonilor…Da'..NIMIC!..
 Ok lasă nu’i nimic…merg în Eliana mall si în Real si poate găsesc ceva p’acolo…De unde??Nimic..Nu am găsit o pereche de pantaloni turcoaz..La intrare era standul cu ochelari de soare..Ştiam ca acolo au ochelari de soare cu 18 lei.Singurele culori pe care le aveau era rozul…Iar mie nu’mi place rozul..Asa ca..Nici ochelari..
 Intr’un final mi’am cumparat un hanorac turcoaz superb..(e de băieţi dar nu se pune :) ) Si mi’am mai cumparat un tricou..

Asa si?Unde e discriminarea?
Peste tot!!!Am găsit mii de pantaloni turcoaz de băieţi..Mii de tricouri, bluze si hanorace superbe..Dar de băieţi..De ce nu am norocul sa găsesc de fete??De ce?
     Si uite unde ajung din nou..”DE CE NU?”


                                                                           Mersi >:D<

Un comentariu:

  1. Bine acuma pantalonii turcoaz, mai ales skiny, sunt pt baieti, dar mai degraba de fete....asa ca nu e discriminare!:P:P:P

    RăspundețiȘtergere