Jurnalul unei fete blonde sau

Cuvinte goale.

joi, 17 iunie 2010

Dezamagiri

                        

           Da…Am crezut in vara..Am sperat ca vara va schimba ceva..Da’ de unde??Nimic nu s’a schimbat.
Mint…S’a schimbat ceva..Vremea de’afara…E de 2 ori ma cald..
Dar totusi..Ce asteptam sa se schimbe a ramas la fel.Nimic nu cred ca va  putea schimba asta…Nimeni nu cred ca o va putea face..Nici timpul..Sau poate  TU! Dar pana la urma de ce ai face asta??Tie’ti convine..Nu ai  nevoie de mine…Nu ai nevoie de nimic de la mine..Asa ca…
Are sens??Nu…
Si totusi..De ce nu poate face nimic?? Am mai spus si ma repet.Vara se intampla totul…Da’ de ce nu poate face vara asta??
Egoism??Vara e egoista??O fi..Dar de ce cu mine? Ce i’am facut eu? Prea multe intrebari fara raspuns?De cee?

In final…Vara asta cred ca va fi prea tipica…Prea normala…Fara nimic nou…Asta e..Nu cred ca am ce face…Daca ea vrea asa..Asa  va fi…

                        
                                                                                          Mersi >:D< 

Un comentariu:

  1. Vara poate fi asa cum vrei tu:)
    Tu trebuie sa schimbi ceva sau poate totul..
    Vara asta nu trebuie sa fie tipica, trebuie sa fie asa cum vrei tu,speciala,plina de aventuri,de povesti de dragoste.. Totul depinde de tine!!!
    Nu ai curaj sa schimbi ceva? Nu poti? Ia-ti inima in dinti:D Nimic rau nu se poate intampla.:D
    Bafta>:D<

    RăspundețiȘtergere