Jurnalul unei fete blonde sau

Cuvinte goale.

duminică, 13 iunie 2010

Vreau :)



           Pentru ca asta e tot ce vreau…Sa incep:

1.    Vreau o vara ca vara trecuta
2.    Vreau sa mai fim prietene
3.    Vreau sa fi aceeasi
4.    Vreau sa mai fim cele mai bune prietene
5.    Vreau un prieten adevarat
6.    Vreau sa stiu engleza mai bine decat o stiu acum
7.    Vreau un telefon cu touch
8.    Vreau un Bichon maltez alb
9.    Vreau sa fie baiat
10.            Vreau sa’l cheme Perry 
11.            Vreau la mare
12.            Vreau pe munte
13.            Vreau in Elvetia
14.            Vreau sa ploua
15.            Vreau sa vad un “papa-lapte”
16.            Veau sa stiu sa cant la chitara
17.            Vreau o chitara
18.            Vreau sa stiu sa cant la pian
19.            Vreau sa pot sa  citesc ganduri
20.            Vreau sa primesc cadouri
21.            Vreau sa fiu mai sigura pe mine
22.            Vreau cirese
23.            Vreau un Samsung Corby turcoaz
24.            Vreau sa am un peste
25.            Vreau un penar nou
26.            Vreau un Ipod
27.            Vreau sa castig la loto 3 milioane de euro
28.            Vreau sa merg la concert Metallica
29.            Vreau sa mai vina o data Ac/Dc in Romania si sa am billet
30.            Vreau sa merg in tabara la mare cu toata clasa
31.            Vreau sa mai ramana Steff
32.            Vreau sa vina mai repede ziua mea
33.            Vreau sa nu mor
34.            Vreau sa pot colora cerul
35.            Vreau ca toti oamenii sa nu mai spuna “Viata e roz”
36.            Vreau ca ei sa spuna “Viata e turcoaz”
37.            Vreau sa intru la Unirea
38.            Vreau sa stiu tot ce vreau
39.            Vreau sa merg in Bora-Bora
40.            Vreau un o saptamana de viata exclusivista
41.            Vreau o alta saptamana de viata excentrica
42.            Vreau o viata fericita
43.            Vreau sa am parul mai lung
44.            Vreau sa’mi schimb toate hainele din garderopa
45.            Vreau sa imi i’au carnetul de sofer la 18 ani
46.            Vreau o motocicleta
47.            Vreau sa vad mai multe filme
48.            Vreau sa am un cinema la mine acasa
49.            Vreau sa nu mai trebuiasca sa port ochelari
50.            Vreau sa am o colectie de ochelari de soare cat mai colorati
51.            Vreau sa pot crede in povesti
52.            Vreau sa o cunosc pe Cinderella
53.            Vreau un cui cu numele meu
54.            Vreau sa cunosc mai multi oameni
55.            Vreau sa am mai multi prieteni
56.            Vreau sa retin mai multe nume de actori sau actrite
57.            Vreau sa cunosc diferite celebritati
58.            Vreau sa ascult mai mult rock
59.            Vreau sa am mai mult timp sa fac ce vreau
60.            Vreau sa nu se termine vara
61.            Vreau sa nu fie foarte cald
62.            Vreau sa fie o vara ploioasa
63.            Vreau sa reinvat sa inot
64.            Vreau o piscina cat de poate de mare in curte
65.            Vreau sa merg in New-York
66.            Vreau sa merg in Central Park
67.            Vreau s’o cunosc pe Blake Lively
68.            Vreau un caiet care san u se termine niciodata
69.            Vreau sa le cunosc pe Selena Gomez,Demi Lovato si Miley Cyrus sis a vad ce sunt cu adevarat
70.            Vreau sa scriu poezii
71.            Vreau sa pot sa’l cunosc pe bunicu’ care a murit
72.            Veau sa pot zbura
73.            Vreau sa scriu o carte
74.            Vreau sa merg pe platourile de filmare de la Harry Potter si Twilight
75.            Vreau o masina
76.            Vreau un mall al meu
77.            Vreau sa merg la casa lui Mos Craciun
78.            Vreau sa fiu magician
79.            Vreau sa existe o alta lume ca’n Harry Potter
80.            Vreau sa fiu mai creative
81.            Vreau sa am o imaginatie mai bogata
82.            Vreau sa pot sa inviu morti
83.            Vreau sa stiu sa joc “Lapte-gros”
84.            Vreau sa vad un delfin
85.            Vreau sa pot vorbi cu animalele
86.            Vreau sa nu imi mai fie frica de serpi
87.            Vreau o umbrella ca a lui Steff
88.            Vreau sa nu pot uita
89.            Vreau sa fiu mai buna la logica
90.            Vreau sa nu mai imi rod unghiile
91.            Vreau sa fiu mai frumoasa
92.            Vreau san u mai exista manele
93.            Vreau 5 perechi de shoes-i
94.            Vreau 20 de tricouri
95.            Vreau 15 perechi de pantaloni colorati
96.            Vreau inca un telefon
97.            Vreau sa am suvite turcoaz
98.            Vreau sa nu mai vreau
99.            Vreau un pestisor auriu care sa’mi indeplineasca toate dorintele
100.       Vreau sa termin
 

          Hai ca nu’s asa de multe…Si nu cred ca e tot..Daca mai mai gandesc as mai putea gasii diferite chestii pe care le vreau :)
                      
                                                  Pa pa >:D<




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu