Jurnalul unei fete blonde sau

Cuvinte goale.

miercuri, 30 iunie 2010

BITCH’ulee!!!

 Voi incepe probabil cu, cuvantul pe care l’am folosit toata ziua…
                                         
                              BITCH’ulee!!!                                     
  
  Da..Am revenit..Dupa ceva timp in care plictiseala a fost in prim
plan..Pentreu ca vremea de afara nu a satisfacut pe nimeni..De la canicula care a fost inainte…La vremea ploioasa si nu tocmai calda care pusese stapanire penste aproape toata tara..
Deci ultimele zile mi le’am petrecut in fata calculatorului plictisindu’ma dar fara a ma apuca de a face macar o postare pe amaratu’ asta de blog…
Azi..Ghici ce??Soarele a zambit..A fost chiar ok..Dar de ce sa dureze mai mult..Seara s’a pus pe’o ploaie oribila..Si nu stiu sincer daca acum mai ploua…Dar sincer sper sa nu
Maine…Pai maine merg la Dia la spital…Pentruca vreau asta..Pentru ca mi’e dor de ea..Si pentru ca as fi o mare nesimtita daca nu m’as duce…Ma duc cu Sabii…Si acum..Marea dilemma e.:Cu ce mama naibii’ ma imbrac eu maine? Asta cred ca e intrebarea care macina mintea fiecarei fete…Eu nu’s genul care sa piarda ore in fata dulapului sau oglinzii, care sa stea o ora sa’si asorteze hainele...Pentru ca nu’mi place…De obicei ma imbrac cu ce’mi place…Nu cu ce’i place lu’ mama sau ce’i place celui de langa mine…Cu ce’mi vine mie’n cap…Asa deci…Pentru maine voi gasi eu ceva care sa’mi placa…
Stiu ca oricum nu te intereseaza…Dar eu mai ma gandesc si la altceva…Si anume:…Ma gandesc cand doamne vine VARA aia pe care am asteptat-o..Aia in care stau afara pana nu mai pot(pardon:pana urla mama ca’i imediat 12) Dar totusi…De ce ploua…Unde’i soarele ala afurisit..Care trebuia sa ma omoare cu caldura lui oribila??UNDEE???
Coaiee…Stiu ca te stesez cu fanteziile mele legate de vara si de cum vreau sa fie ea..Da nu’mi pasa ca te stresez…E blogu’ meu si imi exprim orice..Asa ca….Mersii >:D<

              Pa     BITCH’ulee!!!! >:D<



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu