Jurnalul unei fete blonde sau

Cuvinte goale.

vineri, 25 iunie 2010

Fenomen in cinematografe : Eclipse

Wow…Ati auzit??S’a lansat Eclipse…Acum toti fanii din toata luma sunt in delir…Cinematografurile for vi pline….Mii de bilete vandute…Si cica’i criza aa??
Doar ma intreb….Nu de alta dar am fost si eu fan..Mi’a placut seria Twilight enorm pana la proba invesra care a constat in filmul New Moon care pentru mine a fost o dezamagire enorma..Si de atunci entuziasmul meu a scazut(entuziasmul pentru tot ce tinede Twilight) dar acum..Ma intreb..In minunatul cinema si unicul binenteles (nu vreau sa’mi fac orasul de ras pentru ca oricum e cel mai superb oras ) din Brasov cand va ajune acest film?
Sa’mi fac iluzii ca pana prin August 29 v’a ajunge??Sau sa ma gandesc la Septembrie??....
Vreau sa merg deoarece vreau sa stiu cum au reprodus cartea…Care oricum e de mii de ori mai geniala decat oricare film…Asa ca..Astept…Dar cu siguranta nu vreau sa merg la premiera…Voi merge cand va fi mai putina lume…Si probabil in timpul saptamanii…Tu mergi?Poate ne vedem…

                                                Mersi >:D<

Un comentariu:

  1. Daa!! Merg si eu am fost fana a seriei..chiar imi placea mult , si cum ai zis si tu, si eu debea astept sa vad cum au transpus cartea in film ..:> =]

    >:D<

    RăspundețiȘtergere